Monday 6 June 2011

Fullfør FFS!

Jeg setter meg herved dette målet ut året: å lese ut alle bøkene jeg har kjøpt, begynt på og så lagt bort. De jeg ikke fullfører får Fretex. De jeg fullfører, får jeg beholde (hvis jeg vil).

Her er oversikten:
* Saturn's Children - Charles Stross
* Unseen Academicals - Terry Pratchett
* Snorres Kongssagaer
* Muren - Jean Paul Sartre
* A Picture of Dorian Gray - Oscar Wilde
* A Madness of Angels - Kate Griffin
* Nation - Terry Pratchett
* An Abundance of Katherines - John Green
* The Great Gatsby - F. Scott Fitzgerald
* Catch 22 - Joseph Heller
* The Last Word and Other Stories - Graham Greene
* The Liar - Stephen Fry
* Skilpadden og Andre Noveller - Patricia Higsmith
* Rant - Chuck Palahniuk
* Lullaby - Chuck Palahniuk

Femten bøker totalt, alle av dem enten skrevet av forfattere jeg har lest før og elsket, klassikere jeg virkelig likte første halvdelen av, men allikevel ikke fullførte eller bøker jeg ikke synes var bra nok til å leses der og da, men allikevel har lyst å lese ut.

Målet er å fullføre lista innen 31. desember 2011. Straks de er fullført, vil denne listen erstattes av en ny liste: bøker jeg har i bokhylla, men allikevel ikke har lest en eneste side av.

Wish me luck!

No comments:

Post a Comment